تبلیغات
Frozen - آشنایی با قهرمانان در بازی WOW WOTLK
Frozen

آشنایی با قهرمانان در بازی WOW WOTLK

یکشنبه 22 اسفند 1389

نوع مطلب :WOW، 

به ادامه مطلب برید تا با قهرمانان آشنا بشید.

سلام

دیدم که کل مطالب وب لاگ شده دوتا و مپ و پچ و …

هیچی در مورد WOW نداره

گفتم یکم در مورد WOW هم بگیم

 


 

Warlock

 

این جادوگران استاد قدرت های تاریکی، آتش و قدرت های شیطانی هستند. آنها کلاسی شنل پوش که در گرفتار کردن دشمنان به بلایا و جادوهای نابودگر مهارت خاصی دارند. از گلوله های تاریکی یا آتشین در جنگ استفاده می کنند و دیو هایی احضار می کنند تا در جنگ به آنان کمک کند. در حالی که Warlock ها قدرت زیادی در صدمه زدن به دشمنان از راه دور دارند، قدرت های شیطانی آنها میتواند همراهان آنان را در جنگ حفاظت کند، یا از سرزمین های دور آنان را در آن واحد نزد خود بیاورند یا به شهرهای اصلی ببرند. این کار را با قدرت های جادویی مذهبی و درگاه های جادویی انجام می دهند.

  • موجود برای نژاد های: Gnomes, Humans, Orcs, Undead, Blood Elves
  • نوع کلاس: ماهر در از بین بردن باف ها (Debuffer)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth)
  • اسلحه های قابل استفاده: Daggers, Wands, Staves, Swords
  • توضیحات بیشتر: مناسب برای کار های یکنفره (Soloing)

 

Shaman

شَمَن ها روحانی های قبیله ها و خاندان های خود هستند. آنها ارباب عناصر طبیعت اند، از مهارت ها و توتم های خود برای ارتقا و یا شفا دادن همراهان خود استفاده می کنند و در عین حال با رها کردن انرژی عناصر طبیعت دشمنان را نابود می کنند. شمن ها زره های نسبتا مقاومی بر تن می کنند و حتی می توانند اسلحه های پرقدرت در جنگ به دست بگیرند. آنها کلاسی چند کاره هستند. ناگهان آنها را در میان جنگ میبینید که با قدرت به دشمنان ضرباتی وارد می کنند و ناگهان شما را با شفا دادن از مرگ نجات می دهد در حالی که توتم های آنان گلوله های عناصر طبیعت را بر سر دشمن فرود می آورد.

  • موجود برای نژاد های: Orcs, Tauren, Trolls, Draenei
  • نوع کلاس: مرکب، شفا دهنده (مکمل)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth) ، چرم (Leather) ، زره (Mail) از مرحله ی ۴۰ به بعد ، سپر (Shield)
  • اسلحه های قابل استفاده: One-Handed Maces, Two-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes, Two-Handed Axes, Daggers
  • توضیحات بیشتر: کلاسی با گرایش به جادو ها و مهارت های جادویی

Priest

 

prist

روحانی ها استاد شفا دادن و محافظت هستند. در بهبود متحدین صدمه دیده ی خود مهارت خاصی دارند و از آنها حفاظت می کنند و حتی آنها را از مرگ به زندگی بر می گردانند. Priest ها در حالی که از جادو های حفاظتی و مهارت های ارتقای جادو ها برای همراهی متحدین خود بهره مند هستند، می توانند با کمک نیروهای تاریکی و نور مقدس، به خونخواهی از دشمنان جادوهایی بر سر آنان فرود آورند و آنان را نابود سازند. روحانی یک کلاس متنوع با قدرت بالاست، که کلاسی محبوب است و همیشه برای یک گروه از قهرمانان مورد نیاز بوده. او می تواند در هر نقشی قرار گیرد، چه به عنوان شفا دهنده و چه به عنوان حمله کننده.

  • موجود برای نژاد های: Humans, Dwarves, Night Elves, Undead, Trolls, Blood Elves, Draenei
  • نوع کلاس: شفا دهنده (اصلی)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth)
  • اسلحه های قابل استفاده: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
  • توضیحات بیشتر: محبوب ترین کلاس برای Raid ها

 

Mage

 

class-mage

جادوگرانی هستند که با اداره ی عنصر های آتش، یخ و جادوی پنهان توانایی نابود کردن و از میان بردن دشمنان خود را دارند. آنها شنل پوشانی هستند که مهارت خود را در صدمه زدن به دشمنان از فواصل دور نشان داده اند. وارد کردن گلوله ای از عناصر طبیعت بر سر دشمن خود یا فرود آوردن باران وسیعی از سنگ های آتشین بر سر آنان از قابلیت های منحصر به فرد این دسته از قهرمانان است. Mage ها همچنین توانایی ارتقای جادو های هم پیمانان و همراهان خود و نیز ظاهر کردن غذا و نوشیدنی برای آنان را دارند. و حتی میتوانند با استفاده از قدرت جادوی پنهان خود درگاه هایی به دنیای پنهان باز کنند تا فواصل دور را فورا طی کنند.

  • موجود برای نژاد های: Humans, Gnomes, Undead, Trolls, Blood Elves, Draenei
  • نوع کلاس: حمله جادویی از دور (اصلی)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth)
  • اسلحه های قابل استفاده: Staves, Wands, Daggers, Swords
  • توضیحات بیشتر: مناسب برای حمله
    از فواصل دور

 

Paladin

1004p_99c_0m

نگهبانان نور مقدس و محافظان متحدان خود، Paladin ها همراهان خود را با هاله ی مقدس و موهبت ها، از خطرات دشمنان حفظ می کنند و جادو ها و مهارت های آنان را افزایش می دهند. با پوشیدن سنگین ترین زره ها میتوانند در برابر پرقدرت ترین ضربات دشمن در سخت ترین جنگ ها مقاومت کنند، و در حالی که خود را سپر قرار داده اند می توانند متحدان خود را شفا دهند و آنها را به زندگی برگردانند. در زمان جنگ، آنها از انواع اسلحه استفاده کرده، دشمنان خود را گیج (Stun) میکنند و با قدرت های نورانی مقدس دشمنان خود را به سزای اعمالشان می رسانند. Paladin ها از نوع کلاس های دفاعی هستند که برای هدف مقاومت در برابر دشمن تربیت شده اند.

* موجود برای نژاد های: Humans, Dwarves, Blood Elves, Draenei

* نوع کلاس: مرکب، شفا دهنده (مکمل) * نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar

* زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth) ، چرم (Leather) ، زره (Mail) ، زره پولادین (Plate) از مرحله ی ۴۰ به بعد ، سپر (Shield)

* اسلحه های قابل استفاده: One and Two-handed Maces, One and Two-handed Swords, One and Two-handed Axes, Polearms

* توضیحات بیشتر: مرکب با گرایش بیشتر به اسلحه و سپر

Paladin ترکیبی از یک حمله کننده فیزیکی و یک Spell Caster مکمل است. این کلاس نزد گروه ها و Raid ها به دلیل داشتن قابلیت شفا دادن و Buff های قدرتمند و دیگر مهارت ها بسیار محبوب است. Paladin ها همچنین می توانند از یک Aura که قابلیت های مختلفی دارد و یک Blessing برای قدرت مند کردن همراهان خود استفاده کنند. در همین صفحه میتوانید در مورد Blessing ها و Aura ها مطلب بخوانید. این کلاس بسیار جان سخت است و به سختی کشته می شود. علت این امر نیز دارا بودن جادو های مختلفی برای دفاع و رهایی از مرگ است. Paladin همچنین میتواند بر خلاف دیگر حمله کنندگان فیزیکی، به وسیله ی نور مقدس خود را شفا دهد. دشمن اصلی این کلاس نژاد Undead ها می باشند که مهارت ها و جادوهای زیادی نیز برای مبارزه با این نژاد دارا می باشد.

جادو ها، قابلیت ها و مهارت ها

اصلی ترین جادوها و مهارت های Paladin را ۴ دسته ی اصلی تشکیل می دهند. که در زیر به آنها اشاره می کنم. بیشترین مهارت یک Paladin در کمک کردن به همراهان خود به وسیله ی Buff های قدرتمند خود است. سایر مهارت های این کلاس مهارت های حمله ای است که قدرت تهاجم این کلاس را تکمیل می کند. چهار مهارت اصلی این کلاس عبارتند از:

Aura ها

Paladin ها از هاله های نورانی ای استفاده می کنند که به عبارتی Area of Effect است و تا شعاع مشخص، اطراف خود را تحت الشعاع قرار می دهد و همراهان را تقویت می کند. فقط یک Aura برای هر Paladin میتواند فعال باشد، اگر چه چندین Paladin میتوانند چندین Aura مختلف برای گروه به ارمغان بیاورند (یعنی به تعداد Paladin در گروه Aura هست). لازم به ذکر است که استفاده ۲ تا از Paladin های گروه از یک Aura مشابه تاثیری ندارد و بر قدرت آن نمی افزاید. بنابراین در گروه بهتر است Paladin ها با هماهنگی Aura ها را تقسیم بندی کنند. این Aura ها Mana لازم ندارند و هیچگونه Cooldown ندارند و در حین جنگ نیز قابل تغییر هستند. Blessing ها

این مهارت Buff هایی هستند که بر روی همه ی کلاس ها قابل استفاده هستند. Blessing های معمولی Buff های ۱۰ دقیقه ای هستند، اما در مرحله های بالاتر با فراگیری Greater Blessing ها زمان این Buff ها به ۳۰ دقیقه افزایش می یابد و همچنین برای تمام کلاس های مشابه در گروه اثر گذار است (به عنوان مثال استفاده از Greater Blessing of Might برای یک Warrior برای تمام Warrior های آن گروه تاثیر گذار است و لزومی به استفاده ی جادو برای تک تک Warrior ها نیست).

Seal ها

به منظور افزایش قدرت خود Paladin است که مدت زمان طولانی نیز دوام دارد. درواقع هر ضربه از اسلحه ی Paladin میتواند یکی از Seal های استفاده شده را فعال کند. بعلاوه Paladin ها میتوانند نیروی این Seal ها را با جادوی Judgment بر سر دشمن فرود آورند. این Judgment ها به مقدار مشخصی صدمه وارد می کنند. در Patch جدید که Judgment ها ۳ نوع شده اند، بر اساس نوع Judgment که استفاده شده است اثر دیگری نیز بر Paladin دارند.

Hand ها

در Patch 3.0.2 به مهارت های Paladin اضافه شده، Buff هایی هستند که بر روی هر یک از اعضای گروه قابل استفاده هستند. مدت زمان بسیار کوتاهی دارند اما تاثیر بسیار زیاد، که معمولا در مواقع ضروری استفاده می شوند. شامل Hand of Freedom ، Hand of Protection ، Hand of Sacrifice و Hand of Salvation هستند، که با Blessing های مشابه در Patch قبلی تعویض شده اند.

مزایا و معایب این کلاس

مزایا

* قابلیت پوشیدن زره های قدرتمند و بدست گرفتن انواع اسلحه ها را دارا می باشد.

* دارای Aura ها و Blessing های مختلف که به عنوان یک Buff، مهارت های همراهان را به شدت افزایش می دهد.

* دارای قدرت شفا دادن همراهان و زنده کردن مردگان بعد از جنگ.

* دارای Mount اختصاصی

* دارای قدرت قربانی کردن خود برای نجات افراد گروه

معایب

* برای دفاع کردن و حمله کردن شدیدا به Mana متکی است.

* هیچگونه مهارت یا اسلحه ای برای از بین بردن دشمنان از راه دور ندارد.

* قابلیت های بسیار محدود، با Cooldown های زیاد در دفع کردن حملات دشمنان.

Hunter

 

hunter_icon

شکارچیان یا همان Hunter ها تیراندازان ماهری هستند که توانایی از پای در آوردن دشمنان را از فواصل دور به کمک یک تیرکمان یا تفنگ دارند. شکارچیان همواره گوش به زنگ هستند و میتوانند تمام موجودات جنبنده ی اطراف خود را شناسایی کنند و حتی برای آنان تله گذاری کنند تا به راحتی به آنها صدمه بزنند. Hunter ها همچنین دارای یک ارتباط بسیار قوی با چهارپایان سرزمین Azeroth هستند و با استفاده از این قابلیت می توانند آنها را به عنوان محافظ های باوفای خود تربیت کنند. با پوشیدن زره های نسبتا مقاوم و به دست گرفتن اسلحه های دو دست (Two Handed Weapons) میتوانند در کنار حیوان دست آموز (Pet) خود مبارزان خوبی باشند.

  • موجود برای نژاد های: Night Elves, Dwarves, Orcs, Tauren, Trolls, Blood Elves, Draenei
  • نوع کلاس: حمله فیزیکی از دور
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Mana Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth) ، چرم (Leather) ، زره (Mail) از مرحله ی ۴۰ به بعد.
  • اسلحه های قابل استفاده: Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes & Swords
  • توضیحات بیشتر: مناسب برای کارهای یکنفره (Soloing) با حیوان دست آموز

Hunter یک حمله کننده ی بسیار ماهر است. با مهارت بسیار بالا در صدمه زدن به دشمنان از فواصل بسیار دور، کمک بسیار شایانی در کشتن دشمنان در مدت زمان کوتاه می کند. حیوانات دست آموز آنها بر مقدار صدمه می افزایند و میتوانند سهم اصلی کشتن دشمنان را داشته باشند. همچنین استفاده از تله نیز باعث میشود تا برای Hunter در کنترل دشمنان با تعداد زیاد مشکلی ایجاد نشود (قابلیت Crowd Control). با وجود تله، میزان صدمه ی بالا و قابلیت حمله از فواصل بسیار دور، این کلاس به عنوان یک Puller بسیار قدرتمند برای هر گروهی، بسیار مفید واقع می شود

 

Rogue

 

butter fly

Rogue ها یک کلاس با زره های نسبتا معمولی هستند که با خنجر های خود می توانند در یک چشم به هم زدن ضربات مرگ باری به دشمنان خود وارد کنند. آنها استاد کشتن در خفا هستند، بدون جلب توجه از کنار دشمن عبور می کنند و از میان سایه ها به آنها حمله ور می شوند و آنها را قافلگیر می کنند و در یک چشم به هم زدن طوری از میان سایه ها فرار می کنند که گویی هرگز در آن نزدیکی نبودند. Rogue ها همچنین میتوانند با استفاده از استعداد ساختن سموم، دشمنان خود را با وارد کردن سم به بدن آنها مسموم و یا ناتوان بکنند، که باعث ضعیف شدن، کندی حرکت یا وارد کردن صدمه به آنها می شود. گروه ها Rogue ها را مهره ای ارزشمند می دانند، نه تنها به خاطر وارد کردن صدمه های شدید به دشمنان، بلکه به خاطر مهارتی که در باز کردن قفل ها و صندوق ها و همچنین خنثی کردن تله های مخفی دشمن دارند.

  • موجود برای نژاد های: Gnomes, Humans, Dwarves, Night Elves, Blood Elves, Orcs, Undead, Trolls
  • نوع کلاس: حمله فیزیکی از نزدیک (اصلی)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Energy Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth) ، چرم (Leather)
  • اسلحه های قابل استفاده: Dagger, Swords, Maces, Fist Weapons, Thrown, Guns, Bows, Crossbows
  • توضیحات بیشتر: محبوب ترین کلاس نزد کسانی که می خواهند بیشترین صدمه را وارد کنند

این کلاس اصلی ترین کلاس برای حمله ی فیزیکی در World of Warcraft مخصوصا در PvP است. این کلاس به چندین و چند جادوی مختلف دسترسی دارد که کاملا بستگی به زمان پر شدن انرژی آنها دارد. بر خلاف بیشتر کلاس ها مانند Hunter که میتواند از فواصل دور حمله کند Rogue ها میبایست نزدیک دشمن باشند. اصلی ترین قابلیت یک Rogue مخفی شدن یا همان Stealth است. این قابلیت باعث می شود هیچ کس توانایی دیدن Rogue را نداشته باشد، تنها در صورتی دیده می شود که بسیار به دشمن نزدیک شود و در محوطه ی دید ۱۸۰ درجه دشمن قرار گیرد. اصلی ترین مشخصه (Attribute) یک Rogue مشخصه ی Agility است. برای نقش های PvP نیز Stamina برای بیشتر زنده ماندن نیاز است. همیشه برای یک Rogue مشخصه ی Agility بر Strength تقدم دارد. Rogue اصلا Mana استفاده نمی کند، بنابراین Intellect و Spirit برای یک Rogue بی مصرف است. به دلیل نداشتن جادو های شفا Rogue ها میبایست از غذاها، Potion ها و کمک Healer ها استفاده کنند.
در مراحل بالاتر بیشترین مشخصه ی یک Rogue میزان بالای Attack Power است. مشخصه های دیگر Crit ، Hit ، Dodge ، Haste و Resilience است. Crit بالا به مخرب بودن بیش از پیش ضربات Rogue کمک می کند. Dodge بالا قهرمان را تقریبا غیر قابل ضربه می کند و ضربات را جاخالی می دهد. Hit Rating بالا تعداد ضربات موفق و کاری را بالا می برد و در نتیجه مقدار DPS بالا می رود. Haste سرعت ضربات Rogue را بالا می برد و در نتیجه میزان DPS بالا می رود. و در نهایت Resilience که تنها یک مشخصه ی PvP است احتمال نجات یافتن قهرمان از ضربات دشمنان را بالا می برد.
Rogue ها فقط از Cloth و Leather استفاده می کنند. توانایی حمل سپر ندارند و تنها می توانند از اسلحه های یک دست استفاده کنند. در مرحله ۱۰ آنها قابلیت Dual Wield را آموزش می بینند که به آنها اجازه می دهد از دو اسلحه ی یک دست استفاده کنند. در مرحله ۲۰ آنها مهارت استفاده از سموم (Poison) را می آموزند.
به طور خلاصه Rogue ها برای افرادی مناسبند که میخواهند بدون جلب توجه و مخفیانه به دشمنان حمله کنند و ضربات سهمگین به آنان وارد کنند.

 

Druid

 

1444p_99c_0m

این class رو شما فقط وقتی می تونید بسازید که یه هیروی لول ۵۵ توی اون realm که بازی می کنید داشته باشید و همینطور توی هر realm فقط ۱ دونه DK می تونید بسازید

DK ها همانطور که از اسمشون پیداست شوالیه های مرده اند.

شما در ابتدای بازی زیر دست Lich King فرمانروای Undead ها کار می کنید.

در ابتدای بازیتون هیروی شما واقعا قوی می شه و با آیتمایی که از quest ها بدست می آورید اونقدر قدرتمند می شید که تو لول خودتون هیچ کس نمی تونه شما رو بزنه, به جز DK های دیگه.

quest های مخصوص DK ها که اول بازی بهتون می ده خیلی سرگرم کننده و قشنگ هستند و واقعا ارزش دارند که انجام داده بشند.

DK ها می تونند Tank و یا DPS بشند

برای Tank شدن باید Talent های Frostتون رو بگیرید به علاوه ی talent اول unholy که بهتون dodge اضافه می کنه و خیلی به سودتون است.

برای DPS شدن هم دو راه دارید

یا برید سراغ talent های unholy  و به blood و frost دست نزنید

یا برید سراغ blood و به دوتای دیگه دست نزنید

talent های unholy

این talent ها محوریتشون اصولا روی pet هستش که می تونه کمک خیلی زیادی بهتون ببکنه.

این تلنت رو من زیاد پیشنهاد نمی کنم ولی خیلی ها به نظرشون این تلنت قوی ترینه.

talent های blood

این talent ها بیشتر روی damage شما و heal کردن خودتون و همینطور بالا بردن یه خورده crit chance تون کار می کنه.

heal کردن  خودتون هم به ۲ صورته.

یا با spell های مخصوص blood و یا با attack دادن شما که مقدای از attackتون رو به خودتون heal می ده که خیلی خوبه.

به نظر من blood هم برای PvE هم برای PvP بهترینه و توی duel ها مخصوصا توی battleground ها این talent خیلی کمکتون می کنه و شما رو شکست ناپذیر می کنه.

برای DK سه حالت ویژه (مثل سه حالتی که برای warrior هست ) وجود داره

اولیش blood هستش که ۱۵% damage تون رو بالا می بره و مقداری از attack هاتونم heal می شید.

دومیش frost هستش که stamina تون رو بالا می بره و باعث می شه که unit ها بیشتر به شما علاقه داشته باشن که attack بدن و برای tank ها لازم و ضروریه.

سومیش unholy هستش که باعث می شه attack speed و movment speed شما به مقدار قابل توجهی بالا بره.

DK ها ۶ تا mark دارند که هر شامل دوتا blood دوتا frost و ۲ تا unholy می شن که می تونید اونا رو زیر health تون ببینید.

برای استفاده از spellاتون به جز بعضی از spell ها مثل death coil شما باید یکی از ۱ یا ۲ تا نوع mark بدید

اکثر spell هاتون cooldown ندارند و وقتی که شما از mark هاتون استفاده می کنید به جای spell ها mark هاتون می رن توی cooldown و برای مدت کوتاهی باعث می شن که شما نتونید اون spell خاص که mark مخصوص به خودشو می خواد استفاده کنید

در صورت گرفتن talent های خاص بعضی از spell ها mark ای که ازش استفاده می کنید رو تبدیل به death mark می کنند که اینا رو می تونید به عنوان هر mark ای که می خواید ۱ دور استفاده کنید تا ونا دوباره به حالت اولیه ی خودشون برگردند.

در کل DK یکی از قویترین class هاست ولی به خاطر نداشتن هیچ گونه stun ای معمولا توی duel ها ضغیف ضاهر می شند ولی توی battleground ها و arena چون spell های قوی دارند و می تونند از اسلحه های two hand استفاده کنند بسیار قوی اند.

البته توی dungeon ها هم بهترین DPS می شوند اگه باهاشون درست بازی کنید و talent مخصوص blood رو بگیرید و بی خودی خودتونو اسیر pet نکنید.

بس هر کس از DK خوشش امده ۱ دونه بسازه و یاهاش حالکنه

Warrior

 

452671_com_warrior_icon

لباس اصلیش Plate است.
از قدرت Rage استفاده میکنه و در درگیری  این قدرت زیاد میشه.
در ۳ شاخه Talentهاش اون میتونه Tank بشه DPS بشه  offtank بشه.

جنگجویان میتوانند یک ماشین خشمگین تخریب کننده و یا یک موجود پولادین مقاوم در برابر حملات باشند، که قابلیت مقابله در برابر ضربات سهمگین دشمن را در حالی که سپر بلای همراهان خود نیز می باشند دارند. آنها کلکسیونی از مهارت های مختلف از گیج کردن و کند کردن دشمنان گرفته تا اعمال کردن صدمات شدید به دشمنان در یک لحظه را دارند که همگی به قدرت بالای جنگی این کلاس دلالت دارد. همچنین با نعره های جنگی ای که در حین جنگ می کشند، مهارت های همراهان خود را افزایش می دهند. مهارت آنها در مقابله همزمان با چندین دشمن زبان زد خاص و عام است. جنگجو یک کلاس با استعداد با گلچینی از مهارت های جنگیست که به خوبی در هر شرایطی ایفای نقش می کند.

  • موجود برای نژاد های: تمام نژاد ها به جز Blood Elf
  • نوع کلاس: تانک (اصلی)
  • نوار های نشانگر: Health Bar و Rage Bar
  • زره های قابل استفاده: پارچه (Cloth) ، چرم (Leather) ، زره (Mail) ، زره پولادین (Plate) از مرحله ی ۴۰ به بعد ، سپر (Shield)
  • اسلحه های قابل استفاده: همه چیز به جز Wand
  • توضیحات بیشتر: مناسب برای مقابله با عده ی زیاد دشمن

یک ویژگی مهم این هیرو این است که میتونه در هر دستش به طور جداگانه ۱ TwoHand بگیره


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


فهرست وبلاگ
طبقه بندی
آرشیو
نویسندگان
نظرسنجی
    از کدام هیرو خوشتون میاد؟







آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جستجو
آخرین پستها